Модуль 9.
На сьогоднішньому модулі нам ще раз наголосили про необхідність вивчення різних навчальних особливостей учнів.
Дізналась, що існує теорія щодо учнів з різними домінуючими типами множинного інтелекту. Для себе зробила висновок:
що перший варіант залежить від учителя,
другий-від фізіологічних особливостей дитини,
третій - спрямований на розвиток, розкриття індивідуальних особливостей дитини.
Визначили поняття самоспрямованості учнів- навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей.
Визначили поняття самоспрямованості учнів- навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий