пятница, 30 января 2015 г.

Модуль 10.


В даному модулі я дізналась про нове, для себе, слово - фасилітація. 
Фасилітацію в проекті робила у вигляді презентації, де були поставленні питання, на які немає чіткої відповіді, але вони підштовхують учня проводити дослідження. 
Наприклад: 
дається 4 фотографії професії учителя, де показані різні боки фахівця. Учень продивившись-робить описання якостей, рис характеру, які притаманні певній ситуації на фото. Під час роботи до презентації додаються нові питання або фотографії, до яких потрібно учню самому поставити питання і знайти відповідь. 
Такий інструмент допомогає корегувати і направляти учнів у правильне русло, не відходячи від теми проекту. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий