Модуль 7.
Створення прикладу учнівської роботи
Сьогодні тренінг почався з дитячої гри "Бибити бом", де учителі відігравали різні ролі: тостер, міксер, Джеймс бонд, слон. По перше це сприяло позитивному психологічного настрою на роботу, по друге - нас плавно підвели до основної діяльності в модулі: вжитись у роль учня.
Отже, Я-учень!
Учитель поставила переді мною задачу "Знайти, де зустрічаються в моєму місті назви англійською мовою"
...
Діяльність учня буде описана у його блозі.
Сьогодні тренінг почався з дитячої гри "Бибити бом", де учителі відігравали різні ролі: тостер, міксер, Джеймс бонд, слон. По перше це сприяло позитивному психологічного настрою на роботу, по друге - нас плавно підвели до основної діяльності в модулі: вжитись у роль учня.
Отже, Я-учень!
Учитель поставила переді мною задачу "Знайти, де зустрічаються в моєму місті назви англійською мовою"
...
Діяльність учня буде описана у його блозі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий