пятница, 30 января 2015 г.

Модуль 8.

Сьогодні ми в групах продемонстрували своїм колегам створені приклади учнівських робіт і працювали за технологією 3-2-1. Для себе з інших проектів я взяла такі аспекти:
1) вставлення ексель-діаграм у блог;
2) проведення анкетування не лише учнів та батьків, а і спеціалістів,;
3) блог можна вести  і на інших платформах, де можливостей більше;
4) блог як і презентація повинні нести в собі лише коротку, конкретну, корисну і цікаву інформацію.
Використовуючи можливості вікі, наша група провела педраду, де висловлювались думки окремих підгруп щодо складності самооцінки проектів без конкретних критеріїв та шляхів вирішення цих проблем. 
Крок 4. Класифікація інструментів оцінювання дала змогу, мені,  розглянути вже розроблені форми оцінювання блогів, вікі-статей, презентації. На їх основі, я розробила форму для самооцінки власного проекту, де учні ставлять певну кількість балів після проходження певного етапу проекту. 
Контрольні списки ведення блогу, вікі-статті, презентації допомогли визначитись на якому етапі проект, які деталі потрібно відредагувати, доробити чи додати. 
Складне-стало доступним. 




Комментариев нет:

Отправить комментарий